27 April 2012

Naruto VS Ombak Rindu

"Saanwali Si Ek Ladki" from Mujhse Dosti Karoge Film ~

Pengajaran daripada cita tu ?
Kalau orang tu tulus mencintai kita ,
Dia tetap akan mengenali kita walaupun kita bertopengkan orang lain
Syiokkk !

Okkay ,
back on the topic above ,
Harituh mak beli CD Ombak Rindu ,
tapi entah mengapa saya tiada nafsu untuk menontonnya (mungkin sbb filem cinta Melayu tak best)
Tapi excited nak tengok Naruto ,
kenapa ?
Firstly , Naruto mengajar saya erti kesabaran
Try kita usha Naruto
dia begitu tabah demi untuk mempelajari ilmu Ninja ,
bukankah itu memberi kita pengajaran ?
Tu tara ilmu ninja , kita ni , ilmu dunia ?
Bila kita nak belajaq jea ,
Syaitan dok bawak kereta kebal dya mai serang kita
Lastly kita pun tumpas .

Pernah sekali ,
saya menangis tgk Naruto time Gara mengaku kalah ,
series sedeyh seyhh !
Saya tgk Ombak Rindu ?
Taqa tgk Titanic pun muka "stone" ja
orang  lain pakat teqiak dah~
Then cikgu Sharizad aka Cikgu Jat pernah bukak Ip Man 2
Saya teriak part last ,
time lelaki tua + gemuk tu mati ,
wahahah , kat makmal ICT lak tuh ,
semua pakat ushaaa ,
Tgk Lagenda Budak Setan ?
Gelak guling guling ada larh ~
hahahaa , okkay , stop that !

Even walau citer tu kartun sekalipun ,
janganlah tgk buruknya
amek pengajaran dari cerita dya
kan lebeyh elok camtuh?
nie dak , asal org tgk kartun ja
"ehhhh , kau ni macam budak budak argghhh"
ko pesal weyh ?
nak makan penumbuk ?
asal ?
kau dah besar sangatlah tu dah boleh tgk Ombak Rindu ?

Abang saya p usha Ombak Rindu kat Big Cinemas ,
dya cakap bila opening tu dya dah tidur~
So , best ka Ombak Rindu ?

Kalau tentang filem yang saya minat ,
of Course la PIRATES OF THE CARRIBEAN !
Saya sangat sukakan Kapten Jack Sparrow ,
kenapa ?
sebab watak itu begitu menjadi
dan walaupun dia "gila gila" tapi dya still tetap pendirian mengenai kompas dya
dan orangnya sangat cerdik
"Tiada genius tanpa sedikit kegilaan"
Takkan geng pandai kena series memanjang ?
Kena pegang buku 24 jam ?
We love study smart bro !

Filem Hidustan ?
Of course la Kabhi Khushi Khabi Gham , Mohabbatein , Mujhse Dosti Karoge dan macam macam lg
kebanyakan soal persahabatan dan keluarga
bukan cinta semata !

Filem cinta ?
Sori bro !
tak layan ,
tak bawak manfaat
tambah dosa g ada la
hahaha
okkay , stop that again !

No comments:

Post a Comment